1.

Po dokonaniu zakupu prosimy o wypełnienie Formularza Opcji Zapłaty i Dostawy.

2.

Klient ma prawo do 14 dni na zwrot produktu (Nowa Ustawa z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta) o ile produkt jest w stanie nienaruszownym, nieodpakowanym.Koszty odesłania pokrywa klient.

3.

Po zakupie na wpłatę czekamy do 7 dni.

Jeżeli Kontrahent wpłaci należność po upływie w/w terminu, prosimy o kontakt w celu upewnienia się czy towar jest jeszcze dostępny. 

4.

Przeważnie towar wysyłamy 

kurierem „DPD”.

W przypadku zakupu większej ilości rzeczy prosimy o kontakt w celu ustalenia kwoty wysyłki.

Po otrzymaniu i zaksięgowaniu wpłaty wysyłamy towar w ciągu 24 godzin

z wyłączeniem sobót/niedziel i świąt. 

5.

W razie pytań czy spornych kwestii zaznaczamy

iż najlepszy sposób kontaktu preferowany przez nas to kontakt telefoniczny.

Na stronie podany jest numer telefonu komórkowego oraz adres e-mail,

na który mogą Państwo dzwonić lub pisać - uprzejmie informujemy,

iż telefon do Państwa dyspozycji czynny w wydłużonych godzinach:

od poniedziałku do piątku

od 8.00-21.00

w soboty

od 9.00 do 20.00.

w niedzielę i ŚWIĘTA

WOLNE.

Jeżeli się zdarzy, że telefon nie zostanie przez nas odebrany, prosimy

o ponowny kontakt w późniejszych godzinach. Postaramy się także oddzwonić w miarę możliwości - jak najszybciej.

6.

Zdjęcia produktów w naszym sklepie mogą nieznacznie różnić się z tym, jaki produkt Państwo dostaną ( może to dotyczyc np. napisów na opakowaniu - zamiast języka rosyjskiego - język angielski). Oczywiście każdy produkt posiada naklejkę z opisem w języku polskim

7.

Na każdy produkt otrzymają Państwo paragon a na życzenie F-VAT.

 

ZASADY ZWROTU I REKLAMACJI

1.

Podstawowym krokiem jest Kontakt z nami drogą telefoniczną lub e-mailową wpisując w temacie:

WYMIANA,

REKLAMACJA,

w zależności od tego czego dotyczy sprawa.

 

2.

Reklamacji, wymianie i zwrotowi podlegają wady ukryte z winy producenta w produkcie nie noszącym znaków użytkowania.

Odsyłany towar musi być nowy, zapakowany lub jeżeli jest- zafoliowany.

Czas na reklamację, wymianę i zwrot pieniędzy to okres ok. 5 dni roboczych. Może się jednak zdarzyć, iż procedura reklamacyjna ulegnie wydłużeniu do maksymalnie 14 dni, dlatego prosimy o wyrozumiałość.

3.

W przypadku gdy zdecydują się Państwo na WYMIANĘ  (kiedy wysłany towar jest wadliwy)

prosimy odesłać go do nas na ADRES ZWROTNY  z koperty i dołączyć kartkę z krótkim opisem wady imieniem i nazwiskiem, adresem zwrotnym.

Prosimy również napisać na co chcą Państwo wymienić reklamowany towar.

 

Producenci

  • logo APTECZKA BABCI AGAFII
  • logo BAIKAL HERBALS
  • logo BEAUTY FARM
  • logo BELITA & VITEX
  • logo DOMOWE RECEPTY
  • logo ECOLAB
  • logo FITOCOSMETIC
  • logo LITTLE SIBERICA
  • logo LOVE2MIX ORGANIC
  • logo NATURA SIBERICA
  • logo NATURALIS
  • logo ORGANIC THERAPY
  • logo PLANETA ORGANICA
  • logo RECEPTURY BABCI AGAFII
Ładowanie...
facebook